Naar een gezond groeibedrijf in vijf stappen

Succesvol zijn en blijven in tijden van verandering

Met dit boek leiden Justin Jansen en Tom Mom je in vijf stappen naar een gezond groeibedrijf. Naar een onderneming die slimmer en sterker wordt, toekomstgericht is en zichzelf steeds vernieuwt. Je krijgt een kijkje achter de schermen van succesvolle groeibedrijven als Takeaway, Coolblue, Jumbo en YoungCapital. Wat kunnen we van hen leren en toepassen? Het boek geeft volop tips en tools voor het bouwen van een toekomstbestendig bedrijf. Zo blijf je als ondernemer succesvol, nu én in de toekomst.

Scaling up, de groeiformule

Hoe zorg je voor duurzame en constante groei van je organisatie? Waar kan je bedrijf groeien en hoe kunnen kansen verzilverd worden? Hoe maak je een helder, strategisch én operationeel groeiplan voor je medewerkers? Groei is belangrijk voor alle ondernemingen. Of je nu klein begint, je markt uitbreidt of al lang een gevestigde naam bent, in elke fase moet je als ondernemer of manager op andere zaken focussen, en andere leiderschapskwaliteiten tentoonspreiden.

Startup Branding – Een goed begin is het halve merk

Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017

Startups zijn hot en ook Nederland koestert deze vernieuwende bedrijven in de hoop dat ze uitgroeien tot duurzaam succesvolle ondernemingen. De grote uitdaging bestaat er uit om van meer startups daadwerkelijke sterren te maken.

Branding vervult hierbij een belangrijke rol omdat het kan helpen een jonge onderneming bekendheid en betekenis te geven. Startup branding draait vooral om ‘becoming’.