Skip to content

Verras mensen met een gepersonaliseerd brievenbusdoosje

2 minuten

Als ondernemer of manager binnen een grote organisatie doe je er alles aan de klant tevreden te stellen en te houden. In tijden waarin de relatie tussen de consument en producenten steeds vluchtiger wordt, is dit bepaald niet makkelijker geworden. Een consument stapt eenvoudig van de ene webshop over de naar de andere. Daar waar men voorheen veel vaker vasthield aan vaste fysieke winkels. Er zijn verschillende manieren waarop je kunt proberen consumenten te verrassen. Op deze manier vergroot je de kans dat zij nog eens terugkeren bij je organisatie. Heb je al eens gedacht aan gepersonaliseerde brievenbusdoosjes?

Laat brievenbusdoosjes eenvoudig online bedrukken

Een partij als Enveloppenland.nl biedt je de mogelijkheid om brievenbusdoosjes te bedrukken met een persoonlijke boodschap of bijvoorbeeld een afbeelding. Zo kun je een consument verrassen op het moment dat deze het pakketje thuis ontvangt. Probeer uniek te zijn in de boodschap die je op de brievenbusdoosjes laat drukken, waarbij je deze boodschap zo goed mogelijk aan laat sluiten bij de missie en visie van je organisatie. Niet onbelangrijk is het gegeven dat de boodschap de doelgroep van je bedrijf aan moet spreken; je wilt voorkomen dat ze de boodschap niet kunnen plaatsen bij je organisatie.

Tip: wissel regelmatig van boodschap op deze brievenbusdoosjes. Een consument wil niet eenmalig verrast worden; de boodschap moet bij een volgende bestelling net weer iets anders zijn om het verrassende effect te houden.

Zorg dat de gekozen kleuren passen bij je huisstijl

Je wilt dat een consument direct herkent dat het pakket van jouw organisatie afkomstig is. Zorg er om deze reden voor dat de kleur van het brievenbusdoosje aansluit bij de kleuren die je in de huisstijl gebruikt.

Andere manieren om consumenten te verrassen

Niet alleen het laten bedrukken van een brievenbusdoosje is een manier om een consument te verrassen. Ook kan het leuk zijn om een boodschap op een briefje te schrijven, welke je toevoegt aan het pakket. Of denk bijvoorbeeld aan een tester van producten die je aanbiedt. Het verrassende effect van dergelijke toevoegingen prikkelt consumenten om nog eens iets te bestellen. Wat krijg ik nu naast mijn bestelling?

Tip: het toevoegen van een tester aan een pakket biedt je de kans om optimaal gebruik te maken van cross-selling. Je wijst een consument op een aanvullend product, welke deze bij een volgende bestelling toe kan voegen om nog meer uit het reeds ontvangen product te halen.

Back To Top