Skip to content

Bel me wél

22,95

Telemarketing is door het directe persoonlijke contact voor veel organisaties een van de belangrijkste kanalen voor verkoop en fondsenwerving. Telemarketing wordt echter door consumenten en ondernemers regelmatig als een ergernis ervaren. Hoe komt het dat deze telefoontjes zoveel weerstand oproepen?

Categorie:

Beschrijving

Het spanningsveld tussen het commerciële belang en de maatschappelijke acceptatie moet overbrugd worden, wil telemarketing een bruikbaar kanaal blijven in de toekomst. Het is noodzakelijk om de klant in het hele proces centraal te gaan stellen.

Jordens biedt de laatste en beste inzichten uit de praktijk, inclusief:
– 18 interviews met inzichten van alle relevante partijen uit het telemarketingveld o.a. de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK);
– een overzicht van de kansen en beperkingen van steeds strengere wetgeving;
– relevante lessen uit de praktijk van diverse belangrijke adverteerders op de Nederlandse markt.

Vol met tips, tricks, best practices en checklists helpt ‘Bel me wél’ je ontdekken welke bouwstenen onmisbaar zijn voor een duurzame en succesvolle telemarketingpraktijk.

‘Het boek van Patrick Jordens behandelt de gevolgen van de nieuwe telecomwet per 1 juli 2021 en geeft tegelijkertijd een praktisch en helder overzicht van de praktijk van telemarketing. De uitgewerkte interviews zijn niet als oppervlakkige illustratie opgenomen, maar bieden een verdieping op het onderwerp. Niemand spreekt met meel in de mond, wat op zichzelf opmerkelijk is en een compliment aan de auteur waard is. Dit boek is wat CustomerFirst betreft een verrijking voor de sector.’ – Jan kloezen (CustomerFirst)

Back To Top